Praktijkleren Servicedesk ZPA

Praktijkleren en het belang van de aanwezigheid en betekenis van de Servicedesk vanuit de ZorgPraktijkAcademie bij praktijkleren in de werk- en beroepspraktijk met casuïstiekleren

PRAKTIJKLEREN

Servicedesk ZPA

De servicedeskmedewerkers bij de ZorgPraktijkAcademie staan voor u klaar om u te voorzien van servicediensten rondom PRAKTIJKLEREN.

Vraag en antwoord

De servicedeskmedewerkers zijn het eerste aanspreekpunt voor vragen van opleidingskandidaten, praktijkopleiders, praktijkdocenten, praktijk-begeleiders en andere medewerkers. Professionele en snelle beantwoording van uw specifieke vragen over leerprogramma’s en PRAKTIJKLEREN staat daarbij voorop.. Dit kan via e-mail, telefoon, WhatsApp of via persoonlijk contact zijn. Daarnaast zorgen de servicedeskmedewerkers dat de meestgestelde vragen actueel op de website zijn bijgewerkt zodat u ook zelf altijd snel zelf op zoek kunt naar antwoorden op uw vragen.


Technische ondersteuning

Je kunt als afnemer of gebruiker van het kennis- en leerplatform vragen hebben over de werking van functies en/of hulp nodig hebben bij technische problemen met de MadLogic-software. Dit kan variëren van het oplossen van foutmeldingen tot het (opnieuw) assisteren bij installatie en configuratie. De servicedesk loodst u online naar herstel van functionaliteiten totdat alles weer naar behoren werkt.


Training en instructie

De servicedesk geeft training en instructie aan (nieuwe) gebruikers over het gebruik van het kennis- en leerplatform. Dit kan individueel of in groepen plaatsvinden. Deze trainingen en instructies vinden online plaats en duren meestal 30-45 minuten. Korte en krachtige instructie die u snel op pad helpen staat hierbij voorop.


Probleemoplossing

Wanneer u als afnemer of gebruiker problemen ondervindt, analyseren we je situatie en zoeken we samen met je naar oplossingen. Dit kan variëren van het herstellen van beschadigde bestanden tot het oplossen van compatibiliteitsproblemen.


Documentatie

We houden de documentatie bij over veelvoorkomende problemen en oplossingen. Dit helpt niet alleen bij het oplossen van huidige problemen, maar ook bij het voorkomen van toekomstige problemen. Vanuit deze documentatie werken we de meestgestelde vragenlijst continu bij zodat deze actueel voor u beschikbaar is en blijft.


Feedback en verbetering

De servicedesk verzamelt feedback van u als afnemer of de gebruikers en rapporteert dit aan de relevante afdelingen, leergemeenschappen en/of de klantorganisaties. Dit helpt bij het verbeteren van de leer- en kennisplatform ervaring voor iedereen. Servicedeskmedewerkers bij een de ZorgPraktijkAcademie spelen een cruciale rol in het ondersteunen van afnemers en gebruikers en het zorgen voor een soepele werking van leerprogramma’s binnen de leergemeenschappen.

servicedesk.jpg

Telefoon: +31 26 382 85 64        Mobiel: +31 6 57 31 16 39         WhatsApp: Ga hier naar de App......       Mail: zpa@ascie.nl 

Praktijkleren en Meeweten-Praten-Belissen

MEEWETEN-PRATEN-BESLISSEN

Heb je als (zorg)professional ook te maken met een praktijkleervraagstuk en wil je MEE WETEN, MEE PRATEN EN/OF MEE BESLISSEN over de verdere toekomst van het Praktijkleren en de Praktijkscholen? Werk je bij een van de zorgorganisaties die zich als kennis- en/of netwerkpartner bij het landelijke programma ZorgPraktijkAcademie Samen en Anders zou willen aansluiten. Neem dan contact met ons op, graag gaan we met je in gesprek over meedoen, meedenken en meewerken aan Praktijkleren.

Stel hier uw vraag